Üzlet
Címszavakban
Az
üzletünk lényege, hogy a gyártó cégeket közvetlenül kapcsoljuk össze a
háztartásokkal, így a hagyományos kereskedelem által felvett jelentős
összegeket (kisker, nagyker, export import, szállítás, raktározás,
reklámozás stb.) mi magunk, mint maga a piac keressük meg. Az áruházban
jelenleg több mint 100.000 féle termék kapható, melyek közül alapvetően
három féle kategória létezik:
kategória
| termék darabszám
| kedvezmény
| pont érték
|
---|
Exclusive[1] | 600-800 | 30-35% | 324 Ft + ÁFA
|
Partner[2] | 200-300 | 10-15 % | ~ 600 Ft + ÁFA
|
Egyéb[3]
| ~100.000 | ~0 | ~1.000-3.000 Ft + ÁFA
|
- ^ Olyan gyártók termékei, melyek másohol nem forgalmaznak, csak itt (elsősorban háztartás, egészség, szépség kategóriában)
- ^ Olyan gyártók termékei melyek ezeket a termékekek csak itt értékesítik (műszaki cikkek, ruhák, fehérneműk stb.)
- ^ Minden más ami bárhol máshol is kapható (túróruditól ásványvizen át, plazmatévéig minden)
A forgalmakat havonta megmérik, és egy táblázat alapján egyre növekvő forgalom után egyre nagyobb jutalékokat fizetnek.
A lehetőség tehát alapvetően ezen opciókat kínálja:
- olcsóbban vásárálás, kényelmesen, otthonról, garanciákkal
- pénz kereseti lehetőség pár 10-től pár 100 ezer Forintig részmunkaidőben
- anyagi függetlenség, akár több millió forint havonta passzív jövedelem formájában
Lássuk részletesen, hogy hogyan is állt össze ez a kitűnő rendszer.
A kereskedelem fejlődése
Mint
mindannyian tudjuk, a kereskedelem folyamatosan fejlődik. Ez a változás
mindenkit érint, azonban tőlünk függetlenül zajlik. A hagyományos
boltok száma egyre csökken, jelenleg a bevásárlóközpontok korát éljük,
azonban a fejlődés nem állt meg. Egyre többen vásárolnak otthonról. Az
Internet forradalmasítja a kereskedelmet, és újra felosztásra kerül a
piac. Hamarosan az otthonról vásárlás meghaladja a bolti kereskedelmet.
Ebből nekünk sem kell kimaradni, már ma részese lehetsz az internet
kereskedelem előnyeinek.
Globális trendek
Az
emberek egyre kényelmesebben akarnak vásárolni, így az otthonról való
vásárlás egyre nagyobb teret hódít. Felmérések szerint egy átlagos
háztartás heti 6-8 órát tölt bevásárlással. Ez az idő az otthonról való
vásárlás esetén szinte teljes egészében megtakarítható.
Sokan vágynak a függetlenségre, ezért egyre nagyobb igény van a saját vállalkozásokra.
Az
internet egyre gyorsabban terjed, a növekedés évente 100% körüli.
Terjedése forradalmasítja az élet minden területét, így a kereskedelmet
és a hétköznapokat is.
Sokan vágynak személyes fejlődésre, mert
enélkül nem tudnak előbbre jutni. A pénz után a második leggyakoribb
munkahely váltási ok a személyes fejlődés lehetőségének hiánya.
A kereskedelem üzlet
A
hagyományos kereskedelemben a gyártó legyárt valamit 40 egységért,
melyet a vásárló megvásárol 100 egységért. A közbüls? hatalmas összeget
a kereskedelem emészti fel. Export, import, raktározás, szállítás,
reklám, nagyker, kisker stb. lépéseken keresztül jut el a fogyasztókhoz
a termék. Akkor is velünk fizettetik meg ezt a rengeteg pénzt, ha mi
nem nézzük a reklámokat.
Gyártani ma már mindent lehet, és ezt
igen olcsón. A gyártás egyre kevésbé üzlet, a hangsúly áttevődött a
kereskedelemre. Igen sokan nagyon jól élnek a kereskedelemből.
A gyártók helyzete
A
gyártó cégek egyre kiszolgáltatottabbak a nagy kereskedelmi láncoknak,
hiszen a kereskedelem célja a gyártótól minél olcsóbban átvenni a
terméket. Egyes kereskedelmi láncok a gyártókkal olyan egyedi
szerz?déseket kötnek, melyben kizárólagos forgalmazási jogot kapnak, a
gyártó által bérelt polcokra a gyártó alkalmazottai teszik ki a
terméket, melynekeladása után csak néhány hónap elteltével fizetnek a
gyártónak. A kiszolgáltatott helyzetben a gyártó nem sokat tehet, ha a
kereskedelem lejebb akarja nyomni az árait, akkor csak piacvesztés
esetén tudnak ellentmondani a keresked?nek.
A vevők helyzete
A
vevők helyzetes sem rózsás. A kereskedelem els?dleges célja a vev?nek
eladni a terméket maximális profittal. A teljes láncot mi, a vásárlók
fizetjük ki. Mindenki a mi pénzünkre utazik, mindenki velünk fizetteti
ki az "ingyenes" újságokat, a szórólapokat, a reklámokat, a cégautókat,
a titkárnőket stb. Naívitás lenne azt hinni, hogy a teljes kereskedelem
a mi jólétünk érdekében tevékenykedik, nem pedig a saját profitjáért.
Pontgyűjtő rendszerek, vásárlói klubok
A
kereskedők szeretnék megtartani a vásárló közönségüket, ezért a hűséges
vásárlókat mindenféle pontokkal, kedvezményekkel és nyereményjátékokkal
jutalmazzák. A pontokat általában jelentéktelen, vagy értéktelen
termékekre cserélheti a vásárló, a nyeremények bár csábítóka, mégis
kevesen nyernek nagy értéket.
Flotta kedvezmény
A
kereskedelemben igen régi gyakorlat, hogy a mennyiségi vásárlás esetén
kedvezményt kap a vásárló. Ez minden termék esetén kiválóan működik.
Gondoljunk csak az autókra, mobil telefonokra stb.
A franchise rendszerekről
Az
üzleti életben bevett gyakorlat, hogy egy jól menő vállalkozás bizonyos
díjak ellenében elérhet?vé teszi a tudását, hogy hogyan kell egy jól
menő üzletet felépíteni. Gondoljunk csak a gyorsétterem láncokra,
szálloda hálózatokra, benzinkutakra, pékségekre stb.
A megoldás nyilvánvaló előnye, hogy a tudás birtokában kiszámítható az üzlet sikere.
Mi lenne, ha...
-
Mi lenne, ha lenne egy olyan lehetőség, melyben a vásárlók
kényelmesen, idő és pénz megtakarítással vásárolhatnának
környezetbarát, és gazdaságos termékeket, magas min?ségben,
garanciákkal?
- Mi lenne, ha kihagyhatnánk a hagyományos kereskedelem lépcsőit, és közvetlenül a gyártóktól vásárolhatnánk?
- Mi lenne, ha lenne egy olyan lehetőség, melyben az emberek kiegészítő
jövedelmet szerezhetnének, részmunkaidőben, hozott tudás és kockázat
nélkül, alacsony bekerülési költséggel?
- Mi lenne, ha mindenkinek
lenne lehet?sége a saját szakterületén a legjobbaktól tanulni, akiknek
anyagi érdeke lenne, hogy segítsenek minél több pénzt keresni?
- Mi
lenne, ha a lehetőség lenne olyan vállalkozás felépítésére, mely anyagi
függetlenséget biztosíthat passzív jövedelem formájában?
Mi lenne, ha bárki számára elérhet? lenne minden álom? - Mi lenne, ha néhány hónap múlva további néhányszázezer forintot kereshetnél?
- Mi lenne, ha néhány év alatt biztosíthatnál magadnak havi pár millió forint passzív jövedelmet?
- Mi lenne, ha lenne egy olyan lehet?ség, ami mindezeket egyben tudná?
Van ilyen. És még segítünk is.
Ha
érdekel mi ez, miről szól, hogyan tudod kihasználni még ma, akkor vedd
fel velünk a kapcsolatot, és egy személyes találkozás keretében egy
személyreszabott ajánlattal tudunk neked szolgálni.
Gyakori kérdések
Ezen az oldalon megtalálod a leggyakrabban feltett kérdéseket:
[1]
Ajánlott olvasmányok
- Robert T. Kiyosaki - Cash Flow négyszög
- Robert T. Kiyosaki - Gazdag Papa - Üzleti iskola
- Brian Tracy - Maximális teljesítmény
- John C. Maxwell - Vezetés 101
- John C. Maxwell - Attit?d 101
- John C. Maxwell - Kapcsolatok 101
- John C. Maxwell - A csapatjátékos 17 nélkülözhetetlen tulajdonsága
- Richard M.DeVos - Higgy!
- Zig Ziglar - Eladás 101
- Florence Littauer - Személyiségünk rejtett tartalékai
- Florence Littauer - Személyiségünk rejtett tartalékai pároknak
- Florence Littauer - Személyiségünk rejtett tartalékai szül?knek
- Jim Dornan - A siker tízparancsolata
- Allan Pease - Testbeszéd
- Allan Pease, Barbara Pease - Miért nem képesek többfelé figyelni a
férfiak, és miért nem tudnak eligazodni a térképen a nők?
- Allan Pease, Barbara Pease - Miért hazudik a férfi, miért sír nő?
Kapcsolódó oldalak:
Személyiség típusok
Életmód